POLITYKA ZWROTÓW
POLITYKA ZWROTÓW
UWAGA: NIE OFERUJEMY BEZPŁATNYCH ZWROTÓW, ALE POBIERAMY OPŁATĘ.
Powrót
Czy mogę zwrócić zamówienie?
Tak, jest to możliwe.
Jeżeli nie jesteś zadowolony z zamówionych produktów, masz możliwość ich zwrotu.
w ciągu 30 dni od otrzymania.
W tym przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
1. Zamówienie nadal zawiera wszystkie niezbędne części i podzespoły, a opakowanie jest
dotarło dokładnie w takiej postaci, w jakiej było.
2. Oczywiste jest, że produkt był użytkowany normalnie, a uszkodzenia powstałe na skutek nieostrożnego obchodzenia się z nim nie są brane pod uwagę.
3. Produkty, dla których ważna jest higiena, są dokładnie czyszczone przed zwrotem
proces się rozpoczyna.
4. Towar uważa się za wadliwy natychmiast po jego otrzymaniu.
5. Mamy prawo obciążyć kupującego kosztami dostawy.
6. Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 7 dni roboczych i jeżeli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie zrealizowany
zostanie wówczas oficjalnie uznany.
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, jeśli podejrzewamy, że był używany.
lub uszkodzone z przyczyn nie z naszej winy.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe wymagania, aby rozpocząć, wykonaj poniższe czynności.
proces zwrotu.
- Wyślij e-mail na adres: info@
- Sprawdź, czy wiadomość e-mail zawiera następujące informacje:
Numer zamówienia
Powód wniosku o zwrot pieniędzy
Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia
Imię i nazwisko kupującego
Adres kupującego
Następnie skontaktujemy się z Tobą i podamy Ci adres zwrotny.
Nigdy nie wysyłaj zwracanych towarów bezpośrednio do nadawcy. Wyślemy Ci prawidłowy adres, gdy tylko je otrzymamy.
Zwróciłeś się do nas z taką prośbą. Ty, jako kupujący, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwracanego przedmiotu.
produkt.
anulowanie
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z poniższym postanowieniem, jeżeli:
Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej w celu innym niż
związane głównie z jego działalnością handlową lub zawodową:
A. WARUNKI ANULOWANIA
Prawo odstąpienia od umowy
Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia odstąpi od umowy.
który nie jest przewoźnikiem, odebrał lub przyjął ostatnią rzecz.
Ponieważ pracujemy w oparciu o w pełni zautomatyzowany system, zamówienia są realizowane natychmiast po ich złożeniu.
W związku z tym nie możemy przerwać procesu dostawy przed jej dostarczeniem, a tym samym zwrot pieniędzy nie jest możliwy.
po otrzymaniu towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Alicja Warszawa) o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
oświadczenie (np. e-mailem) o Twojej decyzji o rozwiązaniu niniejszej umowy. Rozwiązanie umowy następuje
Zakończone w momencie otrzymania towaru. Koszty zwrotu towaru ponosimy my.
przez kupującego.
Rejestracja przesyłek tranzytowych
Ponieważ nasze produkty wysyłane są z Azji, czas dostawy może być dłuższy, co również zdarza się nam.
bez kontroli. Jeśli towar jest już w drodze do Ciebie, anulowanie nie jest możliwe.
Prosimy poczekać na otrzymanie towaru i dopiero wtedy go do nas odesłać. Oczywiście, możesz nas o tym poinformować.
aby powiadomić nas z wyprzedzeniem o anulowaniu.
Aby zapewnić najszybszy możliwy zwrot, prosimy o przesłanie paczki wysyłkowej.
potwierdzenie.
Konsekwencje odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy jesteśmy zobowiązani zwrócić Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności,
z wyłączeniem kosztów dostawy (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z
że wybrałeś metodę dostawy, która nie jest najtańszą standardową dostawą
oferujemy), niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym
aby otrzymać informację o prawie odstąpienia od niniejszej umowy i otrzymać towar. W tym celu
zwrotu pieniędzy użyjemy tej samej metody płatności, której użyłeś do pierwotnego zwrotu
transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; nie zostaną naliczone żadne opłaty
tego zwrotu.
WSZYSTKIE ZWROTY BĘDĄ WYSŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNOWEGO W AZJI