WYPRZEDAŻ! RABATY DO 70% – OSTATNI DZIEŃ!

-10%
Weź 2 szt.
-15%
Weź 3 szt.
-20%
Weź 4 szt.

Koszyk 0

Artykuły są zarezerwowane dla minuty!

Razem
Payment Options
BLIK Przelewy24 AMEX Apple Pay MasterCard Google Pay VISA

POLITYKA ZWROTÓW

POLITYKA ZWROTÓW

UWAGA: NIE OFERUJEMY BEZPŁATNYCH ZWROTÓW, ALE POBIERAMY OPŁATĘ.

Powrót

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Tak, jest to możliwe.

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zamówionych produktów, masz możliwość ich zwrotu.

w ciągu 30 dni od otrzymania.

W tym przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:

1. Zamówienie nadal zawiera wszystkie niezbędne części i podzespoły, a opakowanie jest

dotarło dokładnie w takiej postaci, w jakiej było.

2. Oczywiste jest, że produkt był użytkowany normalnie, a uszkodzenia powstałe na skutek nieostrożnego obchodzenia się z nim nie są brane pod uwagę.

3. Produkty, dla których ważna jest higiena, są dokładnie czyszczone przed zwrotem

proces się rozpoczyna.

4. Towar uważa się za wadliwy natychmiast po jego otrzymaniu.

5. Mamy prawo obciążyć kupującego kosztami dostawy.

6. Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 7 dni roboczych i jeżeli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie zrealizowany

zostanie wówczas oficjalnie uznany.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, jeśli podejrzewamy, że był używany.

lub uszkodzone z przyczyn nie z naszej winy.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe wymagania, aby rozpocząć, wykonaj poniższe czynności.

proces zwrotu.

- Wyślij e-mail na adres: info@

- Sprawdź, czy wiadomość e-mail zawiera następujące informacje:

Numer zamówienia

Powód wniosku o zwrot pieniędzy

Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia

Imię i nazwisko kupującego

Adres kupującego

Następnie skontaktujemy się z Tobą i podamy Ci adres zwrotny.

Nigdy nie wysyłaj zwracanych towarów bezpośrednio do nadawcy. Wyślemy Ci prawidłowy adres, gdy tylko je otrzymamy.

Zwróciłeś się do nas z taką prośbą. Ty, jako kupujący, jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwracanego przedmiotu.

produkt.


anulowanie


Konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z poniższym postanowieniem, jeżeli:

Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej w celu innym niż

związane głównie z jego działalnością handlową lub zawodową:

A. WARUNKI ANULOWANIA

Prawo odstąpienia od umowy

Termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia odstąpi od umowy.

który nie jest przewoźnikiem, odebrał lub przyjął ostatnią rzecz.

Ponieważ pracujemy w oparciu o w pełni zautomatyzowany system, zamówienia są realizowane natychmiast po ich złożeniu.

W związku z tym nie możemy przerwać procesu dostawy przed jej dostarczeniem, a tym samym zwrot pieniędzy nie jest możliwy.

po otrzymaniu towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Alicja Warszawa) o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

oświadczenie (np. e-mailem) o Twojej decyzji o rozwiązaniu niniejszej umowy. Rozwiązanie umowy następuje

Zakończone w momencie otrzymania towaru. Koszty zwrotu towaru ponosimy my.

przez kupującego.

Rejestracja przesyłek tranzytowych

Ponieważ nasze produkty wysyłane są z Azji, czas dostawy może być dłuższy, co również zdarza się nam.

bez kontroli. Jeśli towar jest już w drodze do Ciebie, anulowanie nie jest możliwe.

Prosimy poczekać na otrzymanie towaru i dopiero wtedy go do nas odesłać. Oczywiście, możesz nas o tym poinformować.

aby powiadomić nas z wyprzedzeniem o anulowaniu.

Aby zapewnić najszybszy możliwy zwrot, prosimy o przesłanie paczki wysyłkowej.

potwierdzenie.

Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy jesteśmy zobowiązani zwrócić Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności,

z wyłączeniem kosztów dostawy (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z

że wybrałeś metodę dostawy, która nie jest najtańszą standardową dostawą

oferujemy), niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym

aby otrzymać informację o prawie odstąpienia od niniejszej umowy i otrzymać towar. W tym celu

zwrotu pieniędzy użyjemy tej samej metody płatności, której użyłeś do pierwotnego zwrotu

transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej; nie zostaną naliczone żadne opłaty

tego zwrotu.

WSZYSTKIE ZWROTY BĘDĄ WYSŁANE DO NASZEGO CENTRALNEGO MAGAZYNOWEGO W AZJI

KOSZTY KUPUJĄCEGO.